​​Zarezerwuj bezpośrednio przez DFDS, a oszczędzisz​

Jeśli zarezerwujesz swój rejs bezpośrednio u nas, zapewnimy Ci najlepszą możliwą cenę. Dokładnie na tym polega nasza Obietnica Cenowa.

Jeśli zarezerwujesz rejs u nas, ale znajdziesz tańszą ofertę na ten rejs gdzie indziej i dasz nam o tym znać do 24 godzin po rezerwacji, zwrócimy Ci różnicę i damy Ci dodatkowo 10% zniżki na ten rejs. 

Sprawdź warunki naszej Obietnicy Cenowej. 

Jak ubiegać się o zwrot różnicy:​

  • Dokonaj rezerwacji bezpośrednio przez stronę DFDS
  • Zrób zrzut ekranu strony, która proponuje Twój rejs za mniejszą cenę.
  • Przeczytaj odpowiedzi na Najczęściej Zadawane Pytania (FAQs) poniżej, aby mieć pewność, że masz wszystkie potrzebne informacje, aby ubiegać się o zwrot różnicy.
  • Wypełnij poniższy formularz do 24 godzin po dokonaniu rezerwacji z DFDS.​
  • Wyślij zrzucie ekranu do pricepromise@dfds.com
​​Najczęściej Zadawane Pytania 

Jakie informacje są wymagane na zrzucie ekranu?

Aby Twój wniosek o zwrot różnicy był ważny, zrzut ekranu powinien zawierać przynajmniej te informacje:
  • Data i godzina, kiedy zrzut ekranu został zrobiony;
  • Pełny plan podróży;
  • Pełna rozpiska indywidualnych cen biletów dla każdego pasażera, w tym obciążenia kart kredytowych/debetowych oraz opłaty za dokonanie rezerwacji;
  • Nazwa strony/logo.

Możliwe, że potrzebne będzie zrobienie więcej niż jednego zrzutu ekranu, aby zawrzeć wszystkie te informacje. 

Czy muszę pokazać różnicę pomiędzy biletem normalnym, a ulgowym dla dziecka na moim zrzucie ekranu?

​Tak, musisz przedstawić pełną rozpiskę cen biletów dla wszystkich pasażerów. ​

Jak zrobić, żeby na zrzucie ekranu była widoczna data i godzina?

​Jeśli data i godzina nie pokazują się automatycznie w prawym dolnym rogu Twojego monitora należy rozciągnąć pasek zadań. Możesz to zrobić przesuwając kursor myszy, aż wskaźnik zmieni się w dwustronną strzałkę. Kliknij i przeciągnij pasek zadań w górę, aż pojawią się na nim data i godzina.​

Jak długo mój wniosek będzie rozpatrywany?

​Odpowiemy na Twój wniosek w ciągu pięciu dni roboczych. Jeśli chodzi o zwrot kosztów, może to zająć do 28 dni po tym jak wniosek zostanie zweryfikowany. 

Jakie opłaty wchodzą w skład porównania kosztów?

​Podczas porównywania kosztów, zawsze porównujemy ostateczną cenę. Na nią składają się: opłaty za korzystanie z karty kredytowej bądź debetowej oraz opłaty za dokonanie rezerwacji przez stronę agencji turystycznej.​
​​​

ZOSTALIŚMY NAGRODZENI​​​​

Jesteśmy Wiodącym Operatorem Promowym w Europie w latach 2012-2019 & Wiodącym Operatorem Promowy na Świecie w latach 2011-2018!
awards​​​​​​