“Sztos 2” w największej sieci kinowej w Wielkiej Brytanii

​Od 27 stycznia najnowszy film Olafa Lubaszenki „Sztos 2” wejdzie na ekrany największej brytyjskiej sieci kinowej Cineworld, tydzień po premierze w Polsce. Film będzie można obejrzeć w aż 33 miastach, w 40 kompleksach kinowych. Głównym sponsorem premiery filmu w Londynie jest firma promowa DFDS Seaways.

"Sztos 2” – to dalszy ciąg najbardziej kultowej z kultowych komedii. Film opowiada zwariowaną historię grupy cwaniaczków, którzy szykują się do przekrętu stulecia. Tym razem będzie im chodziło o przejęcie naprawdę duuużej kasy, a to zapowiada naprawdę duuuże kłopoty. Czy Pazura (Synek) i Szyc (Janek) przekombinują i zaliczą wpadkę na robocie? Jeśli tak, to czy dobra „nawijka” uratuje im skórę? W kontynuacji filmowego hitu Olafa Lubaszenki można będzie zobaczyć jak się podrywa na dużego fiata i baluje do białego rana. W rytmach największych muzycznych przebojów lat 80-tych, nie spoczną nim nie dojdą: Cezary Pazura, Borys Szyc, Bogusław Linda, Jan Nowicki, Edward Linde-Lubaszenko, Bartłomiej Topa i w zaskakującym wcieleniu - Janusz Józefowicz.

Wejście filmu „Sztos 2” do powszechnej dystrybucji w Wielkiej Brytanii potwierdza ekspansję polskich filmów na Wyspach. Film wyświetlany będzie w 40 kompleksach kinowych Cineworld, równocześnie w 33 miastach.

„Sztos 2 jest czwartym filmem, który wprowadzamy do powszechnej dystrybucji w Wielkiej Brytanii. Gdy w marcu 2011 roku udało nam się namówić sieć Cineworld na wpuszczenie do dystrybucji filmu Cezarego Pazury „Weekend”, to zaczynaliśmy wówczas od 2 kin! Teraz film Olafa Lubaszenki będzie wyświetlany w 40 kinach, czyli w ponad połowie wszystkich kin największej brytyjskiej sieci. ” – podkreśla Piotr Grześkiewicz, wiceprezes Cooltura Films Ltd.

Coolura Films Ltd, dystrybutor filmu na terenie Wielkiej Brytanii, zamierza przyciągnąć do kin zarówno Polaków mieszkających w Wielkiej Brytanii, jak i Brytyjczyków.

”Powoli przyzwyczajamy Brytyjczyków do obecności polskich filmów w repertuarach kin, więc mam nadzieję, że film zostanie przez nich dostrzeżony i przyjdą do kin pośmiać się na dobrej polskiej komedii. Po raz pierwszy przygotowujemy specjalną kampanię promocyjną nakierowaną na widza brytyjskiego. Polski tytuł filmu nic nie mówi Brytyjczykom, stąd w Wielkiej Brytanii film będzie miał tytuł „Sztos 2 – Polish Roulette” – dodaje Piotr Grześkiewicz.

Sponsorem premiery filmu sztos w Londynie jest firma promowa DFDS Seaways.

Więcej informacji na www.coolturafilms.co.uk Kontakt do dystrybutora: piotr@cooltura.co.uk Film będzie można obejrzeć w kinach Cineworld w następujących miastach:

Londyn, Luton, Northampton, Nottingham, Birmingham, Wolverhampton, Stockport, Bristol, Swindon, High Wycombe, Ashford, Southampton, Liverpool, Sheffield, Glasgow, Edynburg, Aberdeen, Boldon Tyne and Wear, Bradford, Hull, Bolton, Rugby, Bedford, Cambridge, Ipswich, Cardiff, Crawley, Chichester, Brighton, Jersey, Milton Keynes, Dublin.